۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸

سردار رزمجو:

نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار است/تسلط کاملی بر خلیج فارس داریم

نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار است/تسلط کاملی بر خلیج فارس داریم

بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر نیروی دریایی سپاه در اوج آمادگی و اقتدار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح سه‌شنبه در نشست با فرمانده نیروی دریایی سپاه و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر به عنوان مرزدارانی غیور، همواره در عرصه دفاع از این آب و خاک حضوری گسترده داشته‌اند.

وی خلق حماسه، ایثار و فداکاری را به عنوان ویژگی‌های مردم استان بوشهر یاد کرد و ادامه داد: مردم استان بوشهر دارای تاریخی پرافتخار در زمینه حفاظت و حراست از این آب و خاک و خلق دلاورمردی‌ها هستند.

سردار رزمجو با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس دارای اشرافیت کامل اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی است، افزود: در سواحل و جزایر خلیج فارس حضوری مقتدر و توانمند داریم و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسیم و ایران در خلیج فارس دارای اقتدار بی‌نظیری است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز به روز بر توان بازدارندگی نظام افزوده می‌شود، اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه در خط مقدم دفاع از نظام بوده و امنیت خوبی در خلیج فارس برقرار است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/09/4/1733062.jpg

وی با اشاره به مرزهای طولانی استان بوشهر با خلیج فارس، تصریح کرد: استان بوشهر برای دفاع از مرزهای کشور آمادگی کاملی دارد و هم اکنون نیز در خط مقدم کشور دارای امنیت بسیار بالایی است.

سردار رزمجو ادامه داد: نیروی دریایی سپاه دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته بسیار خوبی برای پاسخ به تهدیدات دشمنان در ابعاد سطح، زیر سطح و بالای سطح است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروهای انسانی مومن و مخلص و فداکاری در نیروی دریایی خدمت می‌کنند، بیان داشت: نیروی دریایی سپاه دارای سلاح‌های دفاعی و تجهیزات نظامی مدرن و پیشرفته است.

کد خبر 2771663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha